Jak udělat dobrý dojem při konferenčním hovoru

Vytisknout

Konferenční hovory mohou firmám usnadnit sdílení myšlenek, uzavírání obchodních dohod i citlivá vyjednávání. Je k tomu však zapotřebí, aby účastníci konferenčních hovorů uměli po telefonu dělat dobrý dojem. Znamená to schopnost předávat energii a nadšení a také komunikovat zdvořile. Základním předpokladem úspěchu je kvalitní poskytovatel služeb v oblasti konferenčních hovorů. Při výběru poskytovatele proto vždy otestujte konkrétní nabízené řešení. Ujistěte se, že působí profesionálně a především přenáší ostrý a čistý zvuk.

Sestavte agendu

Žádná porada by neměla probíhat bez agendy. I konferenční hovor by proto měl vycházet z předem stanoveného programu.

Nepřerušujte

Příspěvek všech účastníků konferenčního hovoru má stejnou váhu. Je proto zapotřebí umět naslouchat a nikoho nepřerušovat.

Zachovejte soustředění

Konferenčnímu hovoru věnujte stejnou pozornost jako jednání tváří v tvář. Zákazníci nebo kolegové na druhé straně linky by neměli pochybovat o tom, na co se v dané chvíli soustředíte.

Omezte vyrušení

Vypněte e-mail, Facebook a další rušivé prvky.

Vstaňte ze židle

Když budete při telefonování stát, budete se cítit i znít energičtěji. Když se navíc budete usmívat, váš hlas bude příjemnější a zřetelnější.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace