Jak si udržet důvěru klientů

- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a poskytujte ještě větší kvalitu. Budou příjemně překvapeni. Dojde-li například ke zpoždění, oznamte to předem. Dáte tak alespoň najevo, že pracujete na odstranění problému.- Buďte upřímní v otázce kvality i kvantity. Vždy buďte ke klientům upřímní. Ujistěte se, že nejsou žádné nesrovnalosti v chápání cen. Neukazujte produkty, aniž byste pak dodali klientovi stejnou kvalitu.- Poskytujte záruky. Můžete poskytnout záruku nad rámec…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace