Jak si dlouhodobě udržet klienty

Vytisknout

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také dokázat si dlouhodobě udržet ty stávající. Dlouhodobí zákazníci vykazují větší spokojenost, větší tendenci pozitivně informovat své okolí a také nakupovat další produkty a služby. Článek shrnuje deset rad především pro malé podnikatele.- Soustřeďte svůj marketing na stávající klienty. Tito zákazníci již s vámi umějí obchodovat a budou i nadále, pokud jim věnujete svůj čas a úsilí. Jděte hlouběji, nikoli více do šířky.-…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace