Jak se zbavit špatného zákazníka

Vytisknout

Zbavovat se zákazníků zní v dnešní náročné době jako šílenství, někdy je to však nezbytná a správná volba. Zejména malé firmy může zničit i jeden špatný zákazník, který se na nich může podepsat nejrůznějšími způsoby od odchodu klíčových zaměstnanců po pokles zisku. Špatný zákazník, kterého…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace