Jak přežít ztrátové období po zavedení nového produktu nebo firmy

Vytisknout

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na trh většinou následuje kratší či delší období ztráty nebo v lepším případě nuly. Ani sebelepší marketing nebo zavedenost dané firmy tomuto scénáři zpravidla nezabrání. Podle webu Forbes.com se však dá významně ovlivnit délka tohoto období a jeho celkový dopad na kondici a ekonomickou situaci dané firmy. Jak? Vytrvalost Stevu Jobsovi trvalo 20 let, než z Applu udělal prosperující firmu. I ty nejlepší nápady vyžadují čas,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace