Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Vytisknout

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy naskytne příležitost k obchodu, musíte vědět, jak ho úspěšně uzavřít. Server Inc.com přinesl několik rad, jak dosáhnout toho, aby obchodní vyjednávání dopadlo podle vašich představ a jak zvyšovat počet klientů. 1) Zaměřte se na zákazníkův problém Když se poprvé setkáváte se zákazníkem, je důležité, abyste nezačali ihned mluvit o vašich řešeních. Dejte zákazníkovi čas vyjádřit se, což vám řešení jeho problému hodně…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace