Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu

Vytisknout

Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí vám obchod, aby nakonec vše neúměrně protahovali? Pokud se stále dokola ptají na otázky, které jste již dávno zodpověděli a plýtvají tak vaším časem, je na čase, abyste převzali iniciativu do svých rukou. Nebojte se přerušit klienta a jít proti běžným prodejním technikám tak, jak to popsal Inc.com. 1) Přerušte zákazníka Přerušte zákazníka a řekněte mu, že máte ještě několik schůzek a že budete muset brzy skončit. Tento…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace