Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Vytisknout

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím dříve a lépe se tyto skupiny naučí rozeznávat, tím efektivněji budou se zákazníky zacházet. Toto jsou čtyři základní typy problémových zákazníků:- Vševěd. Zákazník, který ví nejlépe vše sám, ocení otázky vztahující se k jeho zkušenostem a kvalifikaci. Můžete se ho zeptat například: Jste v oboru již dlouho, jakým současným výzvám…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace