Jak efektivně nalézt potenciální klienty

Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už více jak dvacet let. Na vině však nejsou nástroje prodeje, nýbrž schopnosti a uvažování prodejců. Podle serveru Customer Think existují tři kroky, které vám napomohou získat perspektivní klienty: 1. Rezervujte si čas Vyhraďte si prostor ve svém kalendáři, který věnujete hledání a oslovení potenciálních klientů. Během pracovní doby můžete mít pocit, že vykonáváte mnoho práce, avšak jste skutečně produktivní? Zaměřte se na…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace