Hromadné e-maily nemusí skončit v koši

Vytisknout

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti interaktivity a zároveň si udržuje výhody tradiční pošty. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna váš e-mail s nabídkou vyčníval nad ostatní nabídky natolik, aby neskončil neotevřený ve složce s nevyžádanou poštou? Forbes.com přinesl 5 triků, jak takový e-mail napsat. 1. Personalizace Personalizace neboli úprava obecné nabídky na míru konkrétnímu klientovi tak, aby oslovovala přímo jej a jeho potřeby,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace