Co dělat během prodejní okurkové sezony

Vytisknout

Každá oblast obchodu má svou okurkovou sezonu. Každý prodejce v průběhu roku zažije období, kdy se navzdory všem snahám citelně sníží poptávka i celkové prodeje. V oblasti vzdělávání může takovým obdobím být léto, v oblasti cestovního ruchu zase zima. Podle serveru Forbes.com existuje několik způsobů, jak negativní dopady okurkové sezony snížit, a jak z tohoto období vykřesat maximum. Kontaktuje vysněné zákazníky Máte potenciální klienty, kteří jsou pro vás ideálními a vysněnými zákazníky, ale…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace