Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Vytisknout

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat zákazníkům. S pomocí reakcí čtenářů na tento článek pak sestavil podobný příspěvek, který se ovšem zabývá opačným problémem tím, co rozhodně není vhodné od zákazníka slyšet. Toto jsou konkrétní případy:- Co myslíte tím, že to není ve skladu? - Nemohu uvěřit, jak je to drahé!- Nechte mne před zaplacením laskavě dotelefonovat.- To si nemůžete pospíšit?- Jaký máte problém?- Neodejdu, dokud mi nedáte, co chci!Jako zvláštní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace