Chyby v prodejní prezentaci z pohledu top manažerů

Vytisknout

Mnoho bylo napsáno o tom, jak vytvářet efektivní prodejní prezentace. Co když se ale zeptáte vysoce postavených řídících pracovníků, kteří o nákupech rozhodují, co jim na prezentacích vadí? Nejčastěji uslyšíte následující: Příliš se mi snaží něco prodat. Přitom na úrovni top managementu je již jasné, že níže postavení lidé nabídce uvěřili a podporují ji. Zaměřte se proto na užitečné informace, z nichž se posluchač dozví něco nového. Mluví moc dlouho. Jděte rovnou k věci. Klidně vynechejte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace