Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců

Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici. Vidí chování zákazníka i zaměstnavatele a často se jim tento pohled nelíbí. Když se firmy snaží zaměřovat na zákazníka, neměly by přehlížet ani tyto své lidi, protože právě oni se se zákazníky setkávají každý den. Zaměstnanci, kteří stojí na hranici mezi zaměstnavatelem a zá…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace