8 náležitostí vítězné prodejní nabídky

Vytisknout

Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen, protože i on nákupem získá. Právě tento vztah by měl být patrný už během prodejní prezentace. Aby tomu tak bylo, musí nabídka obsahovat přinejmenším následujících 8 náležitostí: Autentičnost. Prezentujete skutečný příběh s poctivým úmyslem. Právě autentičnost vyvolá pozornost nakupujícího. Upřímnost. Prodejce musí sám věřit tomu, co říká. Příklady. Jak by to vypadalo? Už to někdo vyzkoušel? Využijte příklady, abyste…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace