7 zásad emocí v prodeji

Vytisknout

Každý dobrý prodejce ví, že prodej není pouze o logice, číslech a argumentech. Hlavní část úspěšného obchodu se odehrává v emoční sféře a pocit, jaký z jednání s vámi potenciální zákazník má, rozhoduje o úspěchu nebo neúspěchu celé záležitosti. Jestliže je prodejce zákazníkovi například nesympatický, nikdy k prodeji nedojde, ať je nabízený produkt sebelepší. Forbes nedávno zveřejnil článek, ve kterém autor představuje 7 zásad týkající se emocí v obchodě, kterými by se měl každý prodejce řídit.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace