7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

   Zobrazit dvojjazyčně czechenglish   Vytisknout

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají přirozeně a zákazníky nikam netlačí. Díky svému způsobu prodeje jejich podnikání roste a oni jsou úspěšnější a úspěšnější. Jestli chcete patřit mezi ně, inspirujte se radami, které publikoval Inc.com.

1) Dokáží lovit i hospodařit

Prodejce můžeme rozdělit na „farmáře" a „lovce". Lovci provedou skvělý prodej, ale po něm může následovat chudé období bez uzavřených prodejů. Naopak farmáři dokáži vytvořit svému podnikání stabilitu tím, že udržují vztahy, ale když na trhu dojde ke změně, mají s tím problém. Nejlépe je spojit oba přístupy.

2) Nespoléhají se na nízké ceny

Zákazníci dobrých obchodníků vědí, že za kvalitní zboží a služby se musí platit. Snížení ceny sice může způsobit rychlé oživení prodejů, ale pouze na čas.

3) Vědí, kdy přestat mluvit

Přílišným mluvením prodeje nezískáte. Buďte zdrženliví a pokládejte zákazníkům otázky. Nechte na zákazníkovi, ať po vaší prezentaci dokončí obchod.

4) Umějí pracovat se svým týmem

Úspěšný prodej vyžaduje spoustu práce. Pokud máte širší tým, pečujte o své lidi a oni vám to vrátí.

5) Nemyslí si, že vědí všechno

Dobří prodejci stále hledají nové informace, které mohou posloužit jim i zákazníkům. Získávají tak konkurenční výhodu.

6) Pracují efektivně

Čím více potenciálních zákazníků najdete, tím vyšší je šance, že úspěšně uzavřete obchod. Úspěšní prodejci však neplýtvají časem tím, že se snaží prodat lidem, kteří o jejich nabídku nestojí.

7) Svou práci si užívají

Spousta prodejců nemá ráda svou práci. Úspěšní prodejci si ale prodej užívají. Žijí naplno, a proto mohou zákazníkům přinášet vlastní zkušenosti a postřehy. Nečekejte na podporu vedení a snažte se dělat svou práci co nejlépe.

-ka-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace