7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

Vytisknout

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní uvažování opustit.- Začněte konverzací. Při obchodním telefonátu nikdy nezačínejte prezentací vaší osoby nebo firmy a toho, co nabízíte. Začněte raději konverzační větou, která se bude soustředit na specifický problém, který vaše produkty nebo služby dokáží vyřešit.- Vašim cílem je odhalit, zda se k…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace