6 tipů pro získání důvěry zákazníků

Vytisknout

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést ještě něco navíc. Pokud dojde ke zpoždění, ujistěte se, že zákazníka informujete předem.2. Buďte upřímní vkvalitě i kvantitě. Se zákazníky vždy jednejte upřímně. Ujistěte se, že nedochází knejasnostem ohledně cen vašich výrobků a služeb. Podvod se může vyplatit pouze krátkodobě.3. Poskytujte záruky. Můžete poskytnout záruku i nad rámec té, kterou poskytuje výrobce. Posílíte tím důvěru klientů ve své schopnosti.4. Dělejte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace