6 nejúčinnějších psychologických triků v prodeji

Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat se do role toho druhého, zanalyzovat chování daného jedince to jsou schopnosti, kde se profese prodejce a psychologa překrývají. A jak uvádí server Inc.com, při správných znalostech a schopnostech může prodejce ve svůj prospěch a ve prospěch obchodu použít určité triky, které na úrovni podvědomí působí na všechny lidské bytosti. Zde je seznam těch 6 nejužitečnějších. 1. Prokazování…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace