5 způsobů, jak překonat neúspěch v prodeji

Vytisknout

Nikdo nemá rád neúspěchy. Horší než jedno selhání ale je, pokud se neúspěšný prodejce dostane do začarovaného kruhu dalších neúspěchů. Nedávno publikovaná studie v časopisu Journal of Marketing ukazuje, že neúspěch vede prodejce k agresivnímu a sebestřednému chování vůči zákazníkům. Vaše nevhodné chování jako lídra týmu může pocit bezmocnosti udržovat ještě déle. Pokud si tedy člen vašeho týmu projde nepříjemným neúspěchem, je na vás, aby se z toho dotyčný dostal. Server Bizjournals.com popsal…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace