5 tipů, jak používat blog v prodeji

Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se současnými i potenciálními zákazníky a jak je oslovovat mimo klasickou osnovu prodejce-klient. Při správném použití je blog dokladem vaší profesionality a odbornosti v určitém oboru, je to způsob získání zpětné vazby od klientů a zároveň může sloužit i vašemu obchodnímu cíli. Pokud jste se rozhodli začlenit blog na webové stránky vaší společnosti, věnujte pozornost tipům, které přinesl server INC.com. 1. Je čas zaměřit se…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace