5 signálů, že nemá cenu ztrácet s potenciálním klientem čas

Vytisknout

Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned ze začátku interakce s potenciálním klientem řekne, jestli má smysl se u daného člověka snažit, nebo ne. Někdy máte z někoho špatný pocit, ale rozhodnete se i nadále pokračovat v prodejním procesu. A jak to pak dopadne? Většinou ne příliš dobře. Hlavní otázka zní: Jak lze co nejdříve rozpoznat ty potenciální zákazníky, se kterými nemá cenu ztrácet drahocenný čas? Žádná teorie nefunguje stoprocentně, ale podle kouče Ago…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace