5 rad, jak se dostat se zákazníkem na stejnou vlnu

Vytisknout

Zákazníci nejraději spolupracují s lidmi, kteří jim jsou podobní. K navození přátelské atmosféry ale nepomáhá chovat se přátelsky. Naopak, příliš kamarádský přístup většinou zákazníky odradí. Chcete-li se se zákazníkem napojit na stejnou vlnu během pár minut vašeho setkání, využijte rady, které publikoval server Inc.com. 1) Přizpůsobte své oblečení Pokud se s klientem setkáváte osobně, přizpůsobte svůj vzhled tomu, co se běžné nosí v jeho prostředí. 2) Výraz tváře Pokud se setkáváte osobně,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace