5 kroků k nápravě chyby během prodejního procesu

Vytisknout

Jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Při prodeji však chyba může znamenat i ztrátu zakázky. Právě proto je důležité naučit se, jak jednat, když se něco i přes všechna preventivní opatření dojde. Dojde-li během prodejního procesu k jakékoliv chybě nebo nesrovnalosti, je v první řadě nezbytné co nejdříve za to převzít odpovědnost. Tím sdělujete klientovi, že si jste vědomi problému a máte zájem ho řešit. Poté by mělo následovat 5 kroků k nápravě: Podívejte se na chybu z pohledu zákazníka. Co…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace