5 emocí, které musíte vzbudit u zákazníka

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních klientů. Emoce totiž řídí naše rozhodovací procesy mnohdy více než logická argumentace nebo racionální uvažování. To platí jak u propagačních materiálů či obsahu webu, tak dvojnásob i u osobních obchodních schůzek. Jaké emoce je tedy vlastně potřeba u klienta vzbudit a jak toho lze dosáhnout? Vhled to této problematiky přinesl zajímavý článek zveřejněný na serveru Forbes.com. 1. Překvapení Lidé…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace