5 cest k přesvědčení zákazníků

Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a služby?

- Potřebují váš produkt. Řada klientů chce určitý produkt. Dokážete-li je však přesvědčit, že váš produkt opravdu potřebují, aby jejich život byl úplný, jejich zájem se může změnit v potřebu nákupu u vás.

- Ušetří čas, peníze a energii. Vaši klienti získají motivaci, budou-li věřit, že jim nákup u vás ušetří čas, peníze i energii. Vysvětlete jim, jak se investované peníze po určitém čase vrátí.

- Získají bezpečí. Prodáváte-li produkty, které souvisejí s bezpečností, zdůrazněte tento prvek. Soustřeďte se na to, jak váš produkt může předejít ztrátě jejich majetku a posloužit k ochraně jejich blízkých.

- Nabídněte exkluzivitu. Lidé nakupují drahé věci, aby se vyčlenili z davu nebo uspokojili své ego. Exkluzivní produkty se vyrábějí v omezeném množství nebo úpravě podle přání zákazníka a bývají poměrně drahé. Zvažte, zda mezi vašimi zákazníky nejsou zájemci o exkluzivitu.

- Zajistěte pohodlí. Mnoho produktů se prodává kvůli pohodlí zákazníka. Pomáhají jim ušetřit fyzické síly a zjednodušit život. V takovém případě je na vás, abyste dokázali vysvětlit pohodlné výhody vašich produktů a předvedli je zákazníkům.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace