4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano, je na čase změnit vaši techniku prodeje. Ve svém článku pro LinkedIn, autorka Jill Harringtonová radí, jak vést námluvy s klientrm tak, abyste nemuseli snižovat cenu a aby zákazníci byli ochotni platit plnou cenu za nabízený produkt. 1. Ukažte prioritu Peníze, čas, prostředky a energii jsou ochotni lidé dávat za své priority.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace