4 prodejních triky vypozorované v prodejnách Apple

Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě. Se svými produkty a hodnotou svého brandu předběhl Apple Google, Microsoft či Coca-Colu. Apple a jeho distribuční síť (v Čechách primárně obchody iStore) přitom mají jedinečnou hierarchii a firemní kulturu, která se projevuje i v maloobchodním prodeji. Jaké triky, které můžeme jako zákazníci vypozorovat v tom, jak Apple prodává své produkty, lze využít i v ostatních typech obchodů?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.