4 nové tipy k překonání námitky proti ceně

Vytisknout

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém starý jako obchod sám. A protože se s ním prodejci všude po světě setkávají dennodenně, konzultanti a koučové přicházejí se stále novými taktikami, jak této námitce čelit. Kanadská autorka a konzultantka v oblasti sales Colleen Francisová například na síti LinkedIn zveřejnila 4 nové, zajímavé tipy, jak nespokojenosti s cenou předcházet a čelit. 1. Dejte klientovi avízo Připravte zákazníka předem na to, v jakých mantinelech se u vás ceny…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace