4 kroky ke zlepšení vnímání vaší značky zákazníky

Vytisknout

Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci, může být značný rozdíl. Zatímco vy coby prodejce či specialista marketingu se můžete snažit akcentovat určité prvky vaší firmy, zákazníci si mohou ve spojení vybavovat zcela jiné věci. Jak vylepšit vnímání vaší značky zákazníky? Co je pro to třeba udělat? Na tyto otázky odpověděl nedávný článek serveru Forbes.com. 1. Zjistěte, co vidí zákazníci Prvním krokem ke zlepšení vnímání vaší značky je zjistit, jaké to vnímání je.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace