3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

Vytisknout

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné pojmout interaktivně a vhodnými otázkami klienta rozmluvit". Mnozí experti na prodej doporučují používat techniku 20-80, tedy 20 % času mluvíte vy (ptáte se) a 80 % času mluví zákazník. Otázky je ovšem nutné volit vhodně, a to tak, aby vás v jednání posunuly dál a aby nebyly kontraproduktivní. Forbes.com nedávno zveřejnil článek, ve kterém varuje před 3 nejhoršími otázkami, které může prodejce…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace