20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně

Vytisknout

Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější prodejní metodu, která by nejlépe odpovídala vašim potřebám? Někdy stačí používat ty správné výrazy, aby vás potenciální klienti viděli jako důvěryhodnější osobu. Server Inc.com zveřejnil zajímavý seznam 20 pozitivně působících slov, která byste měli začlenit do svého prodejního slovníku. Slova jsou rozdělena do kategorií podle oblastí a cílů, na které se chcete zaměřit. Urgence Následující…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace