10 pravidel úspěšné prodejní prezentace

Vytisknout

Nikdy nepřednášejte prezentaci, které byste se nebyl ochoten sám zúčastnit. Každá prezentace musí mít nějaký příběh, jinak je nudná. Zamyslete se proto, jestli byste byl ochoten poslouchat vaši prezentaci v pozici obchodního partnera i vy osobně. Spíše než úpravě prezentace věnujte pozornost získání co nejvíce informací o firmě vašeho partnera před zahájením schůzky. Pokud hned při první schůzce začne prodejce s powerpointovou prezentací, je pravděpodobné, že žádná druhá schůzka už nebude.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace