Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být rychle a snadno dostupné v kteroukoliv denní či noční hodinu. On-line způsob jejich poskytování šetří čas i peníze oběma stranám. Zde je několik námětů, jak je zkvalitnit a umožnit zákazníkovi, aby se dokázal k potřebným datům dostat v podstatě sám.

FAQ – často kladené dotazy jsou základním stavebním kamenem – kromě technických záležitostí mohou obsahovat i potřebné kontakty a objednací formuláře. Web je jako stvořený pro technickou podporu třeba v podobě uživatelských manuálů, formulářů (vhodný je formát .pdf) a zejména pro update softwaru i hardwaru - místo rozesílání tisíců médií dáte potřebný software ke stažení na vaše stránky.

Zásadní věcí je i formulovat jasně politiku firmy ohledně množství a kvality poskytovaných služeb, záruk, doručení zboží, reklamací, vrácení peněz v případě nespokojenosti a podobně. Na středisku telefonické podpory by pak měly zůstat jen skutečně krizové případy, které zákazník nemůže vyřešit sám.
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral