Personalizace e-mailového marketingu

Personalizace e-mailu neznamená jen přidání jména příjemce na začátek zprávy. Je to cesta k získání vyšší návratnosti investic. Firmy by si měly uvědomit, že zákazníci očekávají stále větší úroveň relevance u zpráv, které dostávají. Zprávy, které nepovažují za relevantní, jsou pro ně spam, i když se k jejich odběru původně sami přihlásili.

Chcete-li hlouběji proniknout do personalizace a zajistit větší relevanci svých zpráv, držte  se následujících rad.

- Jmenujte odpovědnou osobu za přesnost vaší databáze. Tato osoba by měla ověřovat uvedené informace a snažit se budovat databázi tak, aby byla co nejrobustnější. Jde o to, aby někdo konkrétní sledoval, zda nepřicházíte o informace.

- Zapojte segmentaci a verifikaci databáze. Zvažte zavedení systému doplňování dat, který dokáže ověřovat vámi získané informace a doplňovat do jednotlivých profilů další detailní údaje.

- Používejte webové analytické nástroje k trasování behaviorálních dat a zlepšení personalizace. Monitorujte, jak se jednotlivci z vaší databáze pohybují na vašich webových stránkách.

- Chápejte nákupní cyklus. Sledujte informace získané díky webovým analytickým nástrojům vzhledem k tomu, v jaké části nákupního cyklu se jednotliví zákazníci nacházejí. Na základě toho je individuálně oslovujte a veďte k nákupu.

-kk-
Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine