Jak zlepšit doručitelnost e-mailů

Poskytovatelé internetových služeb zavádějí stále nová opatření proti spamu, takže se stává, že se k adresátům nedostanou ani legitimní marketingové e-maily a transakční zprávy. Marketéři by proto měli pravidelně monitorovat doručitelnost svých elektronických zpráv. Článek shrnuje několik užitečných doporučení.

- Segmentujte seznam adres podle typu zprávy. Je mnohem pravděpodobnější, že někdo označí za spam vaše newslettery nebo marketingové zprávy než transakční zprávy. Posílejte proto transakční zprávy ze samostatné IP adresy.

- To, co nevíte, vás může poškodit. Pokud nebudete pravidelně vyhodnocovat měření doručitelnosti, unikne vám řada důležitých informací.

- Autentifikace není spása. Někteří marketéři předpokládají, že pokud projdou procesem autentifikace e-mailů, mohou posílat potenciálním zákazníkům kdykoli cokoli. Jestliže však budete posílat příliš e-mailů, odradíte i příjemce, kteří vám původně byli naklonění.

- Testujte měsíčně, i když máte malý seznam. Pomocí metody A/B testování dosáhnete dobrých výsledků i při měření jedné až dvou desítek adres.

- Provádějte pečlivou hygienu vašeho seznamu adres. Jakmile se nějaká vaše zpráva vrátí nebo se někdo odhlásí od přijímání vašich zpráv, okamžitě odstraňte příslušnou adresu z vašeho seznamu.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine