E-mailem k loajalitě vůči značce

E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky loajálními ke značce. Umíte jej však správně využít? Položte si následující otázky:

- Transparentnost. Vysvětlujete svým zákazníkům, pro co konkrétně se přihlašují?

- Soukromí. Je vaše politika ochrany soukromí tak jasná, že zákazníci vědí, že vám mohou důvěřovat a svěřit svá data?

- Potvrzení. Zasíláte uvítací zprávu novým uživatelům a využíváte této příležitosti k dodání informací?

- Relevantnost. Segmentujete své seznamy adres podle zájmů a chování zákazníků?

- Frekvence/načasování. Věnujete pečlivou pozornost tomu, jak často oslovujete své zákazníky a zasíláte své zprávy ve vhodnou dobu?

- Kanál. Ptáte se zákazníků, který komunikační kanál preferují?

Kromě těchto otázek se držte také základních pravidel angažování zákazníků e-mailovou cestou:

- Neustále obnovujte souhlas se zasíláním svých informací v souvislosti s vyvstávajícími potřebami a preferencemi zákazníků.

- Pravidelně provádějte průzkumy za účelem zjištění, zda zákazníci chtějí dostávat vaše e-maily a jak často.

- Zaveďte e-mailovou technologii, která vám umožní segmentovat vaše zprávy pro různá publika a jejich preference.

- Věnujte pozornost měření e-mailových kampaní.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine