Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

Miroslav Princ
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se obchodníci stát konzultanty, potřebují pomoc a podporu na několika úrovních. Zmínili jsme potřebu nový znalostí a dovedností, a také novou roli marketingu. Dnes se podíváme na další oblasti a nástroje nutné k uskutečnění popsaných změn a také na to, jak to všechno souvisí s obchodním telefonováním. Informace o kontaktech rostou na ceně Obchodníci to neradi slyší, ale nákupy napoprvé, kdy osloví…

Předchozí články v sérii:



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace