4 chyby, které lidé dělají na síti LinkedIn

Ilustrační snímek

Sociální síť LinkedIn představuje vynikající způsob, jak být v obraze, co se děje z profesního hlediska u vašich obchodních partnerů, kolegů a stávajících známých. Při správném použití je však LinkedIn i jedinečný nástroj získávání nových klientů, rozvíjení obchodní činnosti a informování se o možných pracovních příležitostech. Vyvarujte se 4 základních chyb, díky kterým nevyužíváte potenciál LinkedIn na maximum, které byly zveřejněny serverem INC.com.

1. Pasivní uživatel

LinkedIn je, podobně jako jiné sociální sítě, tvořen téměř výhradně obsahem vytvořeným samotnými uživateli. Mnoho lidí však přesto využívá LinkedIn pouze pasivně, tj. maximálně si aktualizuje svůj profil a čeká, že nabídky zaměstnání, klienti a nové obchodní příležitosti se budou hrnout samy. Buďte aktivní a sami různé příležitosti vyhledávejte, oslovujte lidi a přispívejte.

2. Žádný vlastní obsah

Mnoho z těch, kteří obsah nějakým způsobem tvoří, tak činí pouze skrz sdílení článků od jiných uživatelů, z webu apod. Dávají tím ovšem najevo svoji vizi a odbornost? Nikoliv. Zaměřte se na vytváření vlastního obsahu, pište své vlastní články, šiřte novinky konkrétně o sobě, sdílejte své podnětné myšlenky.

3. Stále ve stejném rybníku

U mnoha lidí je okruh jejich kontaktů tvořen pouze víceméně současnými kolegy. Většina z nás má v kontaktech lidi pouze z našeho oboru. Rozšiřte si obzory a navažte spojení s někým, kdo je mimo váš obor. Je možné, že vám otevře vrátka do zcela nového prostoru.

4. LinkedIn coby osobní zpovědnice

Mnoho lidí používá LinkedIn pouze jako nástroj k prodeji sebe sama, nikoliv k rozvoji svých obchodních aktivit. To je ovšem velká chyba. LinkedIn není pouze personální katalog, ale prostor, ve kterém můžete získávat nové klienty, kontakty a obchodní příležitosti.

 -mm-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com