Nástroje internetového marketingu v praxi malých a středních podniků

Vytisknout

Dnešním společnostem a marketérům už nestačí pouze znalosti klasických prvků marketingového mixu. Musí mít povědomí o technických aspektech a možnostech moderních technologií, aby věděli, jak nejlépe internetový marketing provádět. Úspěšná propagace společnosti na internetu má svoje pravidla a specifika. Přítomnost firem na internetu je v dnešní době nutností. Není ovšem důležité tam jen být, ale zvolit takovou kombinaci nástrojů, aby jejich působení bylo efektivní a přínosné - jak pro firmu, tak pro zákazníka. Internet je mladou a neustále se vyvíjející technologií. Internetový marketing skýtá nebývalé příležitosti – hledá cesty, jak získat více návštěvníků, více poptávek a objednávek, jak zvýšit náskok před konkurencí, jak uspořit zbytečně vynaložené náklady.

Pokud vás zajímají aktuálními trendy v této oblasti, navštivte kurz Nástroje internetového marketingu v praxi malých a středních podniků, který připravuje Institut celoživotního vzdělávání Bankovní Akademie.

Předpokládané znalosti: základní orientace v prostředí Internetu.

Zaměření kurzu:

Navrhované téma představuje významný přínos pro majitele firem, vedoucí pracovníky, pracovníky v oboru obchodu a marketingu. Na základě posouzení, zhodnocení a analýzy získaných informací o vybraných problémech, jejich konfrontace s teoretickými, dosud známými podklady, bude cílem zmapovat výhody a nevýhody internetového marketingu, elektronického obchodování B2B a nastínit, jakým způsobem zvolit a využívat možností e-business, e-commerce a internetových B2B tržišť. Doporučit vhodné postupy, a to především pro firmy, které doposud internetový marketing a e-B2B internetová tržiště, reklamu na Internetu nevyužívají, neumí či nechtějí využívat.

Délka kurzu: 1 den (8 výukových hodin)

Obsah kurzu:

 

Blok I. – Nová ekonomika jako východisko e commerce.

Blok II. - Internet jako zdroj informací.

Blok III. – Distribuční politika na Internetu.

Blok IV. – Komunikace na internetu.

 

Cílem kurzu je seznámit posluchače s aktuálními trendy uplatnění marketingového mixu (nabídkou produktů, jejich distribucí, komunikací, účinností nástrojů Google AdWords, Google Analytics atd. ) na Internetu. Posoudit atraktivitu www prezentací účastníků kurzu. Na základě získaného přehledu vyhodnotit potřeby firmy konkrétního posluchače a hledat náměty a doporučení ohledně možností kontaktů se zákazníky, uskutečnění průzkumů trhu, možnosti zaujmout internetovou reklamou, podporou prodeje, zlepšení povědomí o značce nebo firmě pomocí internetové PR a to vše mnohem jednodušší a přístupnější formou, než u marketingu realizovaného klasickými médii.

Nejbližší termín konání kurzu bude: 25. března 2013

Podrobné informace naleznete na: www.bankovniakademie.cz/kurzy

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace