Do you want clients to come back again and again? Create a subscription service

Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Do you want to make your customers come back to your product again and again? The easiest way is to implement subscription services, which regularly provide your service or product to a client and he pays automatically. Subscriptions take advantage of people's laziness, and thanks to their idleness, you get stable revenue. You don't have to wait to see if your customer comes back or not.

Subscriptions don't have to apply only to books or magazines. Be creative and you may find out how to implement them into your field. The server Inc.com gave a few tips on how to successfully manage subscription services.

1) The customer needs to have a reason

Subscriptions have to be beneficial for you as well as for the client. An efficient way is offer a discount. If you sell a product which has limited availability, offer it to subscribers before anyone else. Also special or upgraded services may be a motivation to subscribe.

2) More intense business partnership

There should be a tool on your website where the customer can manage his subscriptions or change an address or bank account. Provide information about the subscriber to people from customer service for better communication with the client.

3) Market research

On the customer side, subscribing means they've entered into a long-term business partnership. Now you have the right to communicate with them. Use that right to do research. Ask the customer about his preferences or how you can improve customer service.

4) Increase sales

Another way to benefit from a partnership is to offer other products or services which the customer may need.

5) Improve your business strategy

Use your research to improve your business model. A subscription service is not the only option of how to get customers to use your product or service regularly. Find out from clients what suits them best and be ready to adjust.

-ka-

    Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

    Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší způsob je zavedení předplatitelské služby, která klientovi pravidelně poskytuje váš produkt a ten za ní pravidelně platí. Předplatné využívá lidské lenosti a získáte díky němu stabilní zdroj příjmu. Nemusíte tak čekat, zda se k vám zákazník vrátí nebo ne.

    Předplatné se nemusí vztahovat pouze na knihy neb časopisy. Buďte kreativní a můžete přijít na to, jak předplatné zahrnout i do vaše podnikatelského odvětví. Server Inc.com přinesl několik tipů, jak úspěšně provozovat předplatné.

    1) Zákazník potřebuje důvod

    Princip předplatného musí být výhodný jak pro vás, tak pro klienta. Účinným nástrojem k získání klienta je poskytnutí slevy. Pokud prodáváte produkt, který dosud není příliš rozšířený, nabídněte jej k předplatnému dříve než ostatní. Také speciální nebo modernizované služby mohou být dobrá motivace k předplatnému.

    2) Intenzivnější obchodní partnerství

    Na vašich webových stránkách by měla být služba, kde může zákazník spravovat své předplatné, měnit údaje o bydlišti nebo číslo účtu. Poskytněte informace o předplatitelovi lidem ze zákaznického servisu, aby s ním mohli dobře komunikovat.

    3) Výzkum trhu              

    Pro zákazníka předplatné znamená, že s vámi vstoupil do dlouhodobého obchodního vztahu. Máte nyní právo na komunikaci s ním. Využijte toho a proveďte výzkum. Ptejte se zákazníka na jeho preference nebo jak můžete zlepšit zákaznický servis.

    4) Zvyšte prodeje

    Další způsob, jak využít nově nabytého partnerství s klientem je navrhnout mu další produkty nebo služby, které může potřebovat.

    5) Zlepšete prodejní strategii

    Využijte výzkum trhu ke zlepšení obchodního modelu. Předplatitelská služba není jediná možnost, jak opakovaně získávat zákazníka. Snažte se od samotných klientů zjistit, co jim nejvíc vyhovuje a buďte připraveni se přizpůsobit.

    -ka-

    Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com